rowerowarodzinka.pl - RowerowaRodzinka.pl

Description: Zdjęcia i opisy wypraw rowerowych: Hiszpania, Włochy, Bałkany: Chorwacja, Słowenia, Czarnogóra, Albania, Macedonia, Bośnia i Hercegowina; Estonia, Szkocja, Anglia, Zamki nad Loarą; wyprawa rowerowa, rajd rowerowy.

rower wyprawy rowerowe rajd rowerowy wyprawa rowerowa ekspedycja (1)

Example domain paragraphs

Po powrocie z Chorwacji, dwie rzeczy wiedzieliśmy na pewno. Po pierwsze, że świetnie dajemy sobie radę, będąc tylko we dwoje. Po drugie, że na Bałkany jeszcze kiedyś wrócimy, by odwiedzić pozostałe kraje tego regionu. Wspaniała przyroda, piękne krajobrazy, relaksujące kąpiele w przejrzystych wodach Adriatyku oraz pełnomorskie rejsy promowe to największe atrakcje podczas rajdu. Obserwowane z pokładów malownicze wyspy oraz skaliste pasma górskie, wyrastające wprost z błękitnego morza, tworzyły niezapomniany o

W dolinie rzeki Stryj na Ukrainie panował beztroski spokój. Jeszcze rano we Lwowie otaczał nas uliczny zgiełk, spaliny i zabiegani ludzie - teraz tylko niczym nie zmącona cisza. Ostatnim przejawem cywilizacji był asfalt, który zniknął nad brzegiem rzeki. Staliśmy chwilę na rozstaju dróg mając do wyboru przejazd przez góry lub wzdłuż rzeki. Wybraliśmy dolinę. W maleńkich wioseczkach, które mijaliśmy, życie płynęło zupełnie innym rytmem, od tego znanego nam na codzień. Dzieci pasły krowy, starszy pan rąbał dr

Organizacja rajdu do Włoch okazała się naprawdę wielkim wyzwaniem. Po raz pierwszy wybieraliśmy się tak daleko, a jeszcze na kilka tygodni przed wyjazdem nie mogliśmy znaleźć transportu dla naszych rowerów. We Włoszech chcieliśmy zwiedzić możliwie najwięcej atrakcji, ale ułożenie trasy obejmującej choćby najważniejsze z nich, wydawało się nierealne. Ale udało się, znalazł się transport, powstał szczegółowy plan rajdu. Odcinki rowerowe przeplataliśmy z pociągami, czasami nawet czterema dziennie, przy czym go