miradonna.hu - Miradonna -

Example domain paragraphs

Csernobil a pusztulás világszerte ismert szimbóluma. Pedig az atomkatasztrófa valójában főnyeremény a természetnek. Az eltelt 34 év alatt visszatelepült, már egy nemzeti parkot idéző vadvilág köszöni szépen, jól van. Csernobil jócskán hozzájárult a hidegháború és a nagyhatalmak atomfegyverkezésének letekeréséhez is. Még főként a katasztrófaturizmus is virágzik, de a legfrissebb hírek szerint már albérletet is kínálnak Csernobilban. Egy ritka túrán a felrobbant 4-es reaktor irányítótermében is jártam, igen,

#túrákcovididején, avagy így nem síeltünk Ausztriában, és túráztunk, hótalpaztunk helyette a télen is csodás Erdélyben! Covid kompatibilis túránkon főleg a természeté volt a főszerep, jártunk az Egyeskő magányos szikláján a Hagymás-hegységben, síeltünk a Hargitán, hóangyalkáztunk a befagyott Balea tavon a híres Transzfogaras mellett, és találtunk egy igazi járatlan gyönygyszemet is, a Csukás-hegységet.

Iránba leginkább a klasszikus városok, a perzsa kultúra miatt utaznak legtöbben, pedig bővelkedik természeti különlegességekben is. Shiraztól délre már járatlan utakon folytattuk. Három nap alatt jutottunk el a Perzsa-öbölbe, ahol a színes geológiai csoda szigeteket, Hormuzt és Qeshmet néztük meg. Remélem megvolt a mecset adagotok, mert innen két 1800 éves kastélyrom után főleg a természet veszi át a főszerepet.